Головна


Розвиток системи комфортно-адаптивних умов спілкування дитини з природними об'єктами у БДЮТ «Центр розвитку дітей та молоді»

Великий український педагог Василь Сухомлинський казав: "Вихователь - це мудрий і рішучий «садівник», діти - деревця, моральний стрижень людини - «хлібний корінь», ідеал - «зелений паросток», а природа - «колиска думки». Знайомство з природою, вміння радіти її дарам, бути вдячним за все, що вона створила - одна з головних моральних якостей справжньої людини. Біоенергетичний потенціал природи – це безперервний процес оновлення, який відіграє важливу роль у оздоровленні дітей.

Педагогічний колектив Будинку дитячої та юнацької творчості «Центр розвитку дітей та молоді», що діє у м. Бердянськ Запорізької області працює над створенням сприятливих умов для реалізації здоров’язбережувальних технологій та повноцінного оздоровчого впливу природи на дітей.

Використання здоров’язбережувальних технологій, а саме анімалотерапії, в освітньому процесі дозволяє знизити втомлюваність дітей, підвищити працездатність, що сприяє зміцненню їх здоров’я, появі додаткового стимулу для розкриття творчих здібностей кожної дитини. Очевидні якісні зміни в поведінці дітей – вони стають більш доброзичливими, знижується напруга та агресія. Саме брати наші менші люблять нас такими, якими ми є. Спілкування з ними сприяє гармонійному розвитку дитини, покращує настрій і навіть лікує.

Завдяки сприятливій емоційній атмосфері, що надає впевненість у своїх силах, діти можуть самостійно вирішувати поставлені завдання, спокійно розв’язувати проблеми. Існує багато анімалотерапевтичних методик, які не передбачають задіяння живих тварин: ігри з м’якими іграшками, казкотерапія, тілесно-орієнтовані техніки, вправи, що входять до складу хатха-йоги, вправи на розвиток дрібної моторики, графомоторних навичок, вправи на розвиток мови і спілкування, дихальні вправи, антистресові розмальовки тощо.

Розроблені методики дають можливість ефективно впроваджувати біоенергетичні здоров'язбережувальні технології в освітній процес, що не потребує економічних затрат, маючи при цьому певний оздоровлювальний ефект. Педагоги закладу охоче і вправно застосовують наявний методичний арсенал, видозмінюють, щоразу адаптують до потреб і запитів маленьких вихованців.

Таким чином, завдяки анімалотерапії в Центрі розвитку дітей та молоді одночасно вирішуються задачі охорони здоров’я як у психологічному, так і у фізіологічному аспектах.

Під час карантину 2020 року гуртківці, продовжували навчання, обмінювались позитивними емоціями від перегляду фото і відео домашніх улюбленців (більш детально за посиланням https://bdutbvo.wixsite.com/bdut-berd/onlajn-zanyattya.).

У БДЮТ «Центр розвитку дітей та молоді» планується й надалі продовжувати цілеспрямовану роботу зі збереження здоров’я дітей, враховуючи набутий досвід та втілюючи нові підходи здоров’язбережувальних технологій.

Закрити...

<<
1
2
3
4
5
6
7
8
9
>>